Friday, August 01, 2008

A mere start of blogging !

Noted 3 days ago......
time passed real slow today
just because of the matter last nite that triggers my mood the whole day...
yea yea...im an emo...like what my three pretty wives always bluffed.haha
well well, wonder what happened last nite? hmm...guess guess, money? nah...
family? nah...love? bingo! just because of my honesty to someone that
i cared so much, i got a sadden respond.only my buddy and my bro knew it. haha.
ask them if u know who they are.

thanks to my 2 best friends' words of concern that really touched me deep
within.

have a glimpse below~

爱与被爱
在部落格中看见了这个题材,
到底爱人还是被爱比较幸福呢?

其实每个角度看东西会有不一样的画面,
有些人觉得被爱比较幸福,因为他正在被爱,
有些人觉得爱人比较幸福,因为他正在爱人,
或许,真正幸福的是在于爱人与被爱当中。

我,被爱过,
被爱的感觉很幸福,
时常有人想念,有人疼,有人为了自己什么都做,
但是曾经的我却后悔了为何当初没有好好珍惜;
可能人是犯溅的,失去后才会觉得当初的是多美好,
或许换个角度,也许被爱是会觉得自己是他的宝贝,
也许是觉得,他会是我的,不急着为了他而放弃一切,
也许是潜意识觉得平凡如他配不上自己,
也许,也许,太多的也许让他离开了自己。

我,爱过人,
爱人的感觉很幸福,
时常可以想念人,疼自己喜欢的人,为了他什么都做,
但是,曾经的我却没有被对方好好的珍惜过,
曾经一度怀疑是否自己出了什么问题,
最后,原来问题不是自己,也不是别人,

只是,我爱的人不是爱我的人,很简单的道理。
上天创造人类时,把感情分成一半,
人海茫茫中,如果可以找到另一半,你就幸福了。

我被爱过,我爱过人,
遇到喜欢的人,我不会轻易放弃,
因为人生中有太多的遗憾,而我不想为爱遗憾!
你的人生遗憾上,有他吗?

人海茫茫中,如果可以找到另一半,你就幸福了。

我被爱过,我爱过人,
遇到喜欢的人,我不会轻易放弃,
因为人生中有太多的遗憾,而我不想为爱遗

1 comment:

jimmyl78 said...

55, take care ya. support u as usual.